Zadzwoń: +48 660 667 070
2024-03-21
Trzeci dzień edukacyjnej podróży czeskiej szkoły partnerskiej w Polsce był połączeniem refleksyjnej nauki i intensywnego odkrywania miasta. Dzień rozpoczął się od szczegółowego podsumowania, podczas którego uczniowie i edukatorzy powrócili do kluczowych pojęć i spostrzeżeń z poprzednich dni. To podsumowanie pomogło utrwalić zrozumienie uczniów i umożliwiło głębsze zaangażowanie w tematykę. Po podsumowaniu odbyła się sesja pytań i odpowiedzi, dając uczniom możliwość wyjaśnienia wątpliwości, zadawania przemyślanych pytań i angażowania się w pouczające dyskusje z rówieśnikami i prowadzącymi. Ten interaktywny segment zapewnił, że wszyscy uczestnicy dobrze opanowali omawiane tematy i byli gotowi zastosować swoją wiedzę w praktycznych ustawieniach. Edukacyjną część dnia zakończyła trzecia część warsztatów specjalisty IT, podczas której uczniowie kontynuowali dopracowywanie swoich projektów miast przy użyciu zaawansowanych narzędzi technologicznych, doskonaląc swoje umiejętności w zakresie planowania miejskiego i wizualizacji 3D. Po południu program przeszedł z sali lekcyjnej na ulice Warszawy, oferując doświadczenie praktycznej nauki. Uczniowie wyruszyli na przewodnik po mieście, odkrywając architektoniczne, kulturowe i historyczne aspekty polskiej stolicy. Uzupełnieniem była aktywność badania ulicznego, podczas której uczniowie angażowali się z lokalnymi mieszkańcami, aby zdobyć wgląd w ich postrzeganie miasta, dodając praktyczny wymiar do ich teoretycznej wiedzy. Punktem kulminacyjnym dnia była miejska gra w Warszawie, zaprojektowana aby przetestować umiejętności pracy zespołowej uczniów, rozwiązywania problemów i umiejętności nawigacyjne w zabawnej i konkurencyjnej atmosferze. To interaktywne wyzwanie pozwoliło uczniom doświadczyć miasta w angażujący i niezapomniany sposób. Dzień zakończył się oficjalną kolacją, będącą wspaniałą okazją dla wszystkich do relaksu, dzielenia się doświadczeniami z dzisiejszych aktywności i cieszenia się polską gościnnością, co jeszcze bardziej wzbogaciło aspekt wymiany kulturowej ich podróży. Mobilność uczniów jest częścią projektu wspieranego przez Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki. Więcej informacji na dedykowanej stronie projektu.